علل و مدیریت سوء تغذیه در طی دیالیز

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

علل و مدیریت سوء تغذیه در طی دیالیز

 


سوء تغذیه یک مشکل شایع در بیماران در dialysis.It در 20 تا 70 درصد از تغذیه patients.Inadequate است رخ می دهد می توانید outcome.So کلی آن است که مهم است برای مدیریت سوء تغذیه در طول دیالیز به شدت بدتر است.

بی اشتهایی

اشتها مهم ترین عامل سوء تغذیه در دیالیز است کلیه بیمار را patients.As می موفق به حذف سموم اورمیک از بدن، زباله می تواند دستگاه گوارش را تحریک، منجر به فقیر appetite.It می تواند از مصرف مواد غذایی تاثیر می گذارد، در نتیجه در نتیجه سوء تغذیه دیالیز کافی می تواند روشن کردن سموم در خون برای از بین بردن appetite.Keeping فقیر یک رژیم غذایی سبک ممکن است کمک کند.

علل و مدیریت سوء تغذیه در طی دیالیز

سوء تغذیه یک مشکل شایع در بیماران در dialysis.It در 20 تا 70 درصد از تغذیه patients.Inadequate است رخ می دهد می توانید outcome.So کلی آن است که مهم است برای مدیریت سوء تغذیه در طول دیالیز به شدت بدتر است.

بی اشتهایی

اشتها مهم ترین عامل سوء تغذیه در دیالیز است کلیه بیمار را patients.As می موفق به حذف سموم اورمیک از بدن، زباله می تواند دستگاه گوارش را تحریک، منجر به فقیر appetite.It می تواند از مصرف مواد غذایی تاثیر می گذارد، در نتیجه در نتیجه سوء تغذیه دیالیز کافی می تواند روشن کردن سموم در خون برای از بین بردن appetite.Keeping فقیر یک رژیم غذایی سبک ممکن است کمک کند. چه کار باید درباره از دست دادن اشتها در بیماری های کلیوی

کاهش در مصرف پروتئین در رژیم غذایی

محصول جانبی از پروتئین، اوره که می تواند فشار بیش از حد بر روی کلیه ها قرار داده است. بنابراین، محدودیت پروتئین در رژیم غذایی به بیماران در dialysis.Decrease در مصرف پروتئین در رژیم غذایی توصیه می شود یکی از علل اصلی سوء تغذیه پروتئین انرژی است. مصرف پروتئین توصیه شده روزانه حداقل وزن بدن 1.2g/kg و مصرف بهینه انرژی 35kca/kg است وزن بدن در بیماران کمتر از 60 سال، و 30kca/kg وزن بدن در بیماران> 60 سال، است.

سدیم

سدیم در نمک طعام می تواند بیماران تشنه و در نتیجه باعث شوند که بدن برای نگهداری در بر روی fluid.But بیشتر رژیم غذایی بدون نمک می تواند به بیماران مبتلا به appetite.The بیماران روی دیالیز می تواند عطر و طعم غذاهای خود را با گیاهان و ادویه جات به جای نمک طعام تاثیر می گذارد. اما این به آن معنا نیست که بیماران تحت دیالیز باید بدون نمک. چقدر نمک شما باید روزانه؟ لطفا به ما مشورت کنید.

علاوه بر این، در اینجا برخی از راهنمایی های غذایی به مدیریت سوء تغذیه مردم در دیالیز.

* دارای مقدار مناسب از ویتامین ها و مواد معدنی برای بهبود status.However تغذیه ای خود، برخی از مکمل ها به خصوص آنهایی که محلول در چربی ممکن است مضر می تواند در بدن تجمع دارد.

* مصرف سبزیجات تازه یا منجمد ساده که اغلب شامل هیچ نمک اضافه شده است.

علل و مدیریت سوء تغذیه در طول دیالیز. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.